Національно-патріотичне виховання

ЦЕВ

Виховання патріотизму сьогодні, як ніколи, актуально.  І не тільки для системи освіти, а й для держави в цілому. Саме зараз ми повертаємося до споконвічних цінностей: утвердження первинності любові до Батьківщини і людей, духовності, моральності, бережного ставлення до природних скарбів і національних надбань нашого народу.

В основі формування національної самосвідомості дітей є виховання свідомого громадянина, патріота, набуття молоддю соціального досвіду, високої культури міжнаціональних взаємин, формування у молоді потреби і уміння жити в громадянському суспільстві, духовності та фізичної досконалості; моральної, трудової та екологічної культури. Національна самосвідомість не є вродженою якістю, вона формується й розвивається протягом життя людини. На цей процес впливає ряд факторів: етнічне середовище, в якому живе людина, національна мова, культура, традиції. І важливу роль у національному та патріотичному вихованні відіграють також позашкільні заклади.

Провідною ідеєю  національно-патріотичного напрямку виховної роботи  у Центрі естетичного виховання є творчий пошук ефективних форм  роботи щодо відродження національних традицій, української культури, звичаїв народу, формування в дітей та молоді патріотизму і національної гідності.

Завдання національно-патріотичного виховання: розвиток у дітей високої соціальної активності, громадянської відповідальності, духовності;  утвердження поваги до культурного та історичного минулого України;  створення і забезпечення реалізації можливостей для повноцінної соціалізації молодих громадян, більш активного залучення їх до вирішення соціально-економічних, культурних питань  як загальнодержавного так і місцевого значення;  виховання молодих громадян у дусі поваги до Конституції країни, законності, норм суспільного та колективного життя, створення умов для забезпечення реалізації конституційних прав людини, громадянського обов’язку;  розвиток у дітей почуття гідності, глибокої поваги до символів держави – Герба, Прапора, Гімну України, іншої загальнодержавної та регіональної символіки та історичних святинь, гордості за країну; формування расової, національної, релігійної терпимості та толерантності. Для успішного виконання поставлених завдань важливо дотримуватись таких основних педагогічних вимог:  здійснювати національно-патріотичне виховання з урахуванням вікових, індивідуальних та національних особливостей учнів; розглядати національно-патріотичне виховання як складову частину виховання і здійснювати у взаємозв’язку з основними ланками навчальної та виховної роботи в Центрі естетичного виховання.

Яскравими прикладами цього напрямку роботи є заходи :

Завершення місячника української культури у ЦЕВ

День Гідності та Свободи. Патріотична лінійка

Персональна виставка української вишивки Світлани Сідак

Місячник української культури у ЦЕВ

Концерт ВІА “СВІТ” до Дня пам’яті Небесної сотні

Анна Трохиніна – Мій герой, мій солдат

Святковий концерт до Дня Гідності та Свободи України

Голодомор… Пам’ятаємо…

Захисникам України. З вірою та любов’ю

Доброго вечора. Ми – з України!

Ми-роду козацького діти!